söndag 18 december 2011

I brist på annat

Jag gillar Justin Bieber. Han är en ganska fin kille, sjunger ju bra och sådär, och har förmodligen ett antal miljoner på banken. Karin gillar inte Justin boy. Varför? Jo, för att Karin är indie. Då gillar man bara Belle and Sebastian och all annan skit hon lyssnar på. Och när man är indie, då är mycket pinsamt. Till exempel, att det står på facebook att man lyssnar på Justin Bieber. Därför gillar jag Justin Bieber ännu mer. För att jag kan lyssna på honom på Karins spotify och hon får skämmas ögonen av sig. Ja, JA, JAAA!

Sjukt innehållslöst, jag vet. I vilket fall är jag världens gladaste, för på torsdag åker jag till Sverige för några underbara dagar. Till världens bästa familj, finaste farmor och han, han som är helt odefinierbar.
Puss!
F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar