fredag 20 april 2012

Sex snabba

1. Hade en kund förra veckan som "used to do drugs with Patrik Sjöberg". Han hade jobbat som djuphavsdykare och haft fyra svenska flickvänner. Kul kille.

2. Funderar på vem jag kan stämma för att jag fick stå och vänta på grön gubbe vid ett övergångsställe i en hel evighet när det regnade som skam för någon dag sedan.

3. Favoritlåtar för tillfället är Shangri-La med Yacht och Robotica med Ada. Både har hag hört på jobbet. Har tydligen ingen egen musiksmak för tillfället.

4. Hade en annan trevlig kund förra veckan. Men den här kunden ägde mer än halva Dubai och ville bjuda ut mig på drinkar. Nej, nu ljuger jag. Han jobbade bara för mannen som ägde mer än halva Dubai.

5. Lisa och Amanda kommer på söndag. Det är jag väldigt glad för.

6. Livet med tillfällig treobrist gör mig galen. Ett liv utan treo är inte värt att leva.

/Fredrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar